Miért fektess be Magadba?
- Azért fektess MAGADBA, hogy az életben soha ne legyél kiszolgáltatott!
Ha nem boldogulsz a technikai oldallal, ne küzdj, bízd olyanra, aki tudja, érti, csinálja nap, mint nap.
Különböző árak vannak a piacon, válaszd a számodra legmegfelelőbbet, de ne hagyd magad átvágni. Nézz körül alaposan, hiszen te már átlátod, érted, hogy hogyan működnek ezek a rendszerek, tudsz kérdezni is.
Javaslat:
Ami még kényelmes, és nem rabol el tőled sok időt, azt lehetőleg Te magad végezd, de tudd, hogy hol a határ. Sokszor elég, ha valaki megmutatja, és már át is veheted. Vagy összerakja az alapokat és a tartalmi munkát már Te csinálod. Hiszen a Te vállalkozásod, Te ismered a legjobban.
Mondok egy példát:
Éppen hirdetsz a Facebookon. Napi szerény 3.000 forintot állítottál be. Van két hirdetésed, hogy lásd, melyik teljesít jobban. Elindítod és tudod, hogy értékelhető eredményekhez kell kb. 2–3 nap. Majd rájössz a statisztikákból, hogy az egyik hirdetésedet le kellene állítani, mert nem teljesít jól, a másik szövegében pedig maradt egy hiba.
- Ha NEM te felügyeled a hirdetésed, mert azt gondolod, nem értesz hozzá, akkor valakit el kell ahhoz érned, hogy lekapcsolja a nem teljesítőt. Könnyen bukhatsz több ezer forintot, mire megtörténik az, aminek meg kell történnie. Hiszen kicsi a valószínűsége annak, hogy a megbízottad azonnal nekiálljon Neked dolgozni.
Esetleg arra hajlandó, hogy leállítsa a nem teljesítő hirdetésed, és majd ha ráér, pár nap múlva, akkor nekiáll kijavítani a másikat, vagy újabbat elindítani.
Te a kampányod kellős közepén vagy, elveszítesz napi minimum 10–30 feliratkozót! De, mondjuk, megoldódik 3 nap alatt ez a korrekció.
- 30–90 feliratkozót veszítettél.
- Ha a kampányod 2%-os konverzióval dolgozik, akkor ez esetben elveszítettél 2 vásárlót is.
- Legyen a terméked kb. 5.000 Ft, tehát elbuktál 10.000 Ft bevételt is.
Igen csak bosszantó!
De mi van akkor, ha nem tudja kikapcsolni a hirdetésed, mert éppen egy konferencián van a webmestered, egész nap elérhetetlen, vagy egy családi eseménye van, legrosszabb esetben egy temetés.
Ilyenkor mindig a legrosszabb történik, csak azért, hogy Téged bosszantson a sors! (Látod, bekapcsolt a bal agyféltekéd!) Ismered Murphy törvénykönyvét! (ha netán nem akkor itt a link hozzá: https://hu.wikipedia.org/wiki/Murphy_t%C3%B6rv%C3%A9nye )
A lényeg, hogy biztosan nem nyúl a Te hirdetésedhez.
Szóval eltelik 1–2 nap és neked tovább fut a hibás hirdetésed és kidobtál az ablakon napi 3.000 Ft-ot. Mondjuk, 2–3 nap alatt megoldódik a helyzet, de akkor is buktál legalább 6.000 ‑9.000 Ft-ot, plusz az ő munkadíját! Valamint a vásárlásokat 10.000 Ft értékben. Tehát, ez a megoldás mínusz 16–19 ezer Ft körül áll meg a végén!
Mindez 1 alakalommal és 1 hiba esetén. Szerinted egy kampány alatt ez hányszor szokott előfordulni, mire minden flottul megy?
- Ha kicsit rászánsz az idődből, egy két alap tanfolyamot elvégzel, és megtanulod az alapokat, hogy mindezt Te magad meg tudd oldani. Ebben az esetben, bármilyen gond felmerül, azonnal kész minden, és veszteség nélkül. Maximum rászántál 1 óra hosszát az életedből. Nincs idegeskedés, nincs felesleges pénzkidobás, nincs kuncsorgás a webmesternél, hogy de most Neked ez azonnal, és életbe vágó.
Leülsz egy kávéval a kezedben a gépedhez, és mire megiszod, készen vagy.
Befektettél egy tanfolyamba kb. 15–25.000 forintot és örökre tudod, ahányszor csak szükséged van rá!
Azt a megoldást válaszd, úgy csináld, ahogy neked a legjobb, ami neked biztonságos, amitől jól érzed magad!